Cum să creezi o ofertă magnet (Lead Magnet)

8 minute de citit
oferta lead magnet

Oferta magnet (Lead magnet) joacă un rol vital în dezvoltarea unui sistem de tip funnel, ea jucand un rol esențial în sistemul de Optimizare a valorii aduse de clienți (Customer Value Optimization system) oferi link de subscribe

Chiar dacă nu ați auzit niciodată termeniil “Lead Magnet sau oferta magnet” folosiți anterior, există șanse mari să fiți deja familiarizați cu aceștia și probabil că ați descărcat unul singur la un moment dat.

Ofertele magnet sunt o metoda des întâlnită în vânzări pentru un motiv simplu – ei lucrează foarte bine.

Ce este oferta magnet?

În centrul său, o ofertă magnet este ceva de valoare pe care îl puteți schimba pentru informațiile de contact ale unui prospect – de obicei, o adresă de e-mail.

Cea mai des întâlnită ofertă magnet, cu care aproape sigur v-ați întâlnit, este un ghid gratuit sau un raport care este livrat în format PDF. Cu toate acestea, există o mulțime de alte oferte magnet pe care le puteți oferi. Mai multe despre asta mai târziu.

O ofertă magnet are un singur scop: de a maximiza numărul de potențiali clienți pe care îi primiți pentru o ofertă.

De ce am nevoie de o ofertă magnet?

Aveți nevoie de o ofertă magnet, deoarece vă face munca de marketing mai ușoară și mai eficientă.

Obținerea adresei de e-mail a clienților dvs. este o tranzacție valoroasă. Îi convertește din prospectări în persoane care exprimă interesul față de oferta dvs. și vă oferă posibilitatea de a vă comercializa produsele sau serviciile.

Problema este că majoritatea oamenilor sunt dispuși să își împărtășească adresa de e-mail, doar dacă se simt convinși că există ceva valoros pentru ei – iar aici este locul în care intră oferta dvs. magnet.

O ofertă magnet irezistibilă atrage imediat atenția personajului cumpărătorului și le oferă o valoare reală. Începând cu o ofertă gratuită, îți spui interesul față de ofertele plătite și începi relația pe o notă pozitivă.

Pe de altă parte, o ofertă magnet subțire va avea efectul opus. Acest articol vă va asigura că acesta din urmă nu vi se întâmplă.

Unde se încadrează oferta magnet în sistem de optimizare a valorii clienților CVO?

Oferta magnet se află în partea superioară a canalului CVO și este principalul motor de conducere orientat într-un sistem CVO. Acesta este motivul pentru care este atât de important să furnizați valoare, deoarece efortul pe care l-ați introdus în magnetul dvs. principal plătește dividende în întregul sistem CVO.

Ofertele magnet sunt de obicei oferite pe o pagină de destinație pe care o trimiteți din orice sursă de trafic pe care o alegeți. Cu cât este mai mare traficul pe care îl trimiteți la pagina dvs. de destinație și cu cât direcționați mai mult traficul, cu atât puteți converti mai multe persoane.

Odată ce un prospectant a văzut canalul dvs. CVO primind un o ofertă magnet, le veți oferi mai târziu un Tripwire asociat, cu scopul de a converti cât mai mulți prospectăr cu putință în clienți.

Cum să Creați o Ofertă Magnet în 5 Pași

Pentru a fi eficient, oferta magnet trebuie să aibă un scop și trebuie să facă parte dintr-un funnel bine gândit pentru ca succesul să fie mare. Aici afli mai multe detalii despre ce este un funnel.

Pasul 1 – Construiește-ți un Avatar sau Persona pentru Cumpăratorul tău

Cei mai mari marketeri fac greșeala că doresc ca oferta lor magnet să atragă cât mai multi oameni. Vrem să faci exact opusul.

Oferta magnet trebuie să fie ultra-specifică pentru persoanele pe care doriți să le atragă. Dacă magnetul dvs. principal nu este relevant pentru dorințele și nevoile modelului dvs. de cumpărător, acesta nu o va descărca.

Cele mai multe companii au mai mulți cumpărători, dar fiecare ofertă magnet ar trebui să vizeze doar unul dintre ei.

Chiar daca aveți mai multe persona create (mai multe profile de cumpărator), nu vă faceți griji cu privire la care profil dintre cumpărătorii este cel mai bine pentru a începe. În cele din urmă ar trebui să aveți o ofertă magnet pentru TOATE dintre ele. Alegeți unul pe care le puteți oferi și credeți că aduce cea mai mare valoare până acum și treceți la pasul următor.

Nu aveți create persona – profile – avatare de cumpărator pentru afacerea dvs.? Descărcați Kitul Cum creați Persona pentru cumpărători pentru a începe.

Pasul 2 – Fii ultra specific si oferă valuare imediată

Odată ce ați decis care sunt persoanele pe care doriți să le vizați, trebuie să le oferiți un motiv convingător pentru a vă descărca magnetul principal. Numarul de descărcări pe care magnetul dvs. îl va genera pentru dvs. va fi direct legat de promisiunea pe care o faceți acelor potențiali cumpărători.

Cele mai bune propuneri de valoare, sunt acelea care satisfac nevoia pe care cumpărătorul dvs. o are. Cu cât faci asta mai bine cu atât vei obtine mai multe e-mailuri.

În acest caz, mare nu este mai bine. Nu încercați să scrieți o carte electronică masivă sau să creați un curs de e-mail de 30 de zile. Gândiți-vă la ceva ultra-specific și dați acel lucru!

Găsiți o problemă obișnuită cu care se confruntă persoana dvs. de cumpărător și oferiți o soluție rapidă la această problemă. Cu cât le puteți obține mai repede, cu atât mai bine.

Exemplele de oferte magnet mai târziu în acest capitol pentru a obține o idee despre despre ce înseamnă specific.

Pasul 3 – Dăi Ofertei Magnet un Nume

Acum, că știți ce oferiți și cui vă adresați trebuie să dați un nume ofertei magnet. Titlul dvs. este, în esență, un titlu pentru propunerea dvs. de valoare care se adresează persoanei dvs. țintă.

Similar cu realizarea unui titlu atractiv pentru un e-mail de marketing sau post pe blog, titlul ofertei magnet va influența foarte mult rata de conversie.

Dacă sunteți nou la scrierea titlurilor, citiți acest articol pentru a afla cinci strategii de bază pentru scrierea de titluri irezistibile.

Pasul 4 – Alege ce tip de ofertă magnet vei da

Până acum, probabil că aveți o idee bună despre tipul de ofertă magnet pe care îl veți oferi. Cu toate acestea, de multe ori aveți mai multe opțiuni pentru a alege ce ați putea oferi în mod eficient.

Iată câteva lucruri pe care trebuie să le țineți minte și care te va ajuta să decidezi:

  • Păstrați-o simplă – O ofertă magnet prea complicată învinge scopul. Dacă nimeni nu știe ce spui, nu vor putea să o aprecieze. Păstrați-l simplu, concis și plin de valoare.
  • Concentrați-vă pe punctele forte – Sunteți un scriitor minunat? O carte electronică va fi probabil cel mai bun format. Nu esti atât de grozav la scriere, dar ești confortabil pe cameră? Du-te cu video, în schimb.
  • Prioritizați consumul rapid – Doriți să rezolvați problema cumpărătorului cât mai repede posibil. Acest lucru le oferă o victorie rapidă (pe care ați promis-o) și îi mutați mai repid în pâlnie. Alegeți un format care să permită livrarea rapidă și consumul rapid.

În timp ce opțiunile sunt practic nelimitate, majoritatea ofertelor magnet se încadrează în următoarele categorii:

  1. Ghid / raport
  2. Tabele de activități
  3. Listă de instrumente / resurse
  4. Instruire video
  5. Încercare gratuită (Free trial)
  6. Reducere (Discount)
  7. Quiz / sondaj
  8. Teste de evaluare
  9. Vânzări materiale

Pasul 5 – Crează Oferta Magnet

Nu mai rămâne decât să îți lansezi propria ofertă magnet. Pe măsura ce lucrezi la această ofertă amintește-ți tot timpul că trebuie să oferi ceva de valoare ultra specific pentru nevoia lor.

Share it:

LinkedIn
X (Twitter)
Facebook
Reddit
WhatsApp
Email