Ești un expert, antrenor, consultant sau furnizor de servicii și dorești un calendar plin de clienți încântați să lucreze cu tine? Iată cum să utilizezi fluxul de știri pentru a obține clienți din Facebook (fără reclame).
Când ai terminat de citit acest articol în 3 pași, ar trebui să fii pregătit să publici prima ta postare organică. Și cea mai bună parte? Poți începe cu această strategie organică în doar 30 de minute pe zi.
1. Înțelege noțiunile fundamentale ale achiziției de clienți fără reclame
Facebook oferă oportunitatea de a câștiga atenția pieței sau a potențialilor tăi clienți. fără a utiliza reclame, automatizări sau un webinar. Este ca un trafic plătit fără a plăti pentru el. Vă recomand să utilizați Facebook, Instagram pentru B2C sau LinkedIn pentru B2B.
Când știi ce dorește piața, îți este mai ușor să creezi cursul / webinarul / produsul pe care îl vei vinde în cele din urmă. Acesta este primul pas.
Capcanele
Înainte de a începe, iată câteva capcane de care trebuie să fii conștient:
- Te gândești că vei rezolva totul peste noapte
- Nu înțelegi indicatorii de potențial vs întârziere (postări vs sesiuni de strategie/apeluri etc.)
- Lipsa de consecvență
- Sari peste postările organice și mergi direct la un webinar sau la reclame
- Te gândești că este ușor pentru toată lumea, în afară de tine. (Adevărul este…că este greu.)
- Îți pasă de ceea ce cred alții (familia, prietenii etc.)
- Gândire excesivă și supra-analiza (NU.)
- NU aveți pregătit profilul personal
- Scopul pregătirii profilului este de a determina oamenii să vă privească ca lider. Când cineva dă clic pe profilul tău după ce a citit una dintre postările sau comentariile de grup, dar ai postat numai despre imagini cu sport și muzică, profilul tău nu este pregătit.
2. Definirea clientului tău de vis, a avatarului de client (personas)
Pentru a utiliza feedul personal de știri Facebook pentru a obține clienți, trebuie să știi cum să identifici cu cine dorești să lucrezi („avatarul” tău) și cum îi poți găsi de fapt. Începe prin a scrie o listă detaliată de informații despre avatarul clienților pe care îi dorești .
Avatarul tău este fundamentul tău. Toate copiile și mesajele organice ar trebui să fie în conformitate cu ceea ce ai scris pe această listă. Sarcina ta este să le oglindești cine sunt acum (sentimentele și emoțiile lor profunde) și cine / unde pot fi cu ajutorul tău.
Dacă nu ai făcut niciodată acest lucru înainte, ar trebui să vă ia 5-8 ore pentru a finaliza corect un avatar. Iată câteva dintre întrebările pe care trebuie să le cunoaști despre avatarul dvs plus un video care să te ajute. Notează-le într-o listă:
- Care este cel mai mare rezultat pe care îl poți obține pentru o companie sau o persoană?
- Care este cea mai mare problemă pe care o are cel mai ideal client?
- Care sunt Cei patru până la cinci pași pentru a obține succes și a obține rezultate?
- Care este costul de a rămâne acolo unde sunt acum? Cât de rău pot deveni lucrurile dacă nu le remediază?
- Care este cea mai urgentă și mai presantă criză pe care trebuie să o rezolve imediat (durerea reală cu care se confruntă, ceea ce trebuie reparat imediat?)
- Ce vrea clientul tău perfect mai mult decât orice altceva?
- Denumește cei mai importanți 4 concurenți.
Aceasta nu este lista completă. Există mai multe întrebări la care trebuie să răspunzi. Poți afla mai multe despre cum poți să-ți construiești avatarul client în video-ul pe care l-am făcut special pentru a rezolva această problemă și în care îți vom arata cum construim noi, la Marketos, avatare de client.
Fă-ți temele pentru avatar. Apoi, vei fi gata să te scufunzi în primele tale postări organice și să te alături primelor tale grupuri în care avatarul tău se află.
3. Foaia de parcurs pentru implementare (ROADMAP)
Modul de utilizare a fluxului tău de știri fie ca e Facebook, Instagram, Youtube, sau LinkedIn, pentru a obține clienți este inutil până când nu iei măsuri pentru a crea oportunități. Concentrarea și prioritatea ta în fiecare zi ar trebui să fie alinierea sesiunilor de strategie.
Această foaie de parcurs poate fi împărțită în 2 componente: Căutare și implementare.
- Căutare: aici este vorba despre găsirea locului în care se află publicul dvs. (Facebook, Grupuri, LinkedIn, Forumuri etc.)
Sfat pentru profesioniști: grupurile în care oamenii PLĂTESC pentru a obține intrarea oferă de obicei perspective de calitate mai bună.
- Implementează: lansează plasele
Găsește comentarii în care poți implica oameni, adăuga valoare și demonstrează autoritate
Crează postări pe baza celor mai mari probleme de pe piață
Oferă valoare care duce la un îndemn (gândește=te mai întâi la angajament)
Înainte de a începe, evaluează-ți resursele:
- Ai urmăritori pe rețelele de socializare?
- Fă o listă cu locurilor unde avatarul tău alocă timp online și începe o „listă de accesări”, astfel încât să poți posta în mod constant în aceste locuri.
- Faci parte din grupuri care conțin avatarul tău? Dacă nu, atunci alătură-te acum.
- Amintiște-țo, toată lumea începe de la zero. Ceea ce este important este să începi și să fii inventiv. Diferența este că ca ei deja au început :).
Condiții prealabile
- Încredere (indiferent dacă ai aflat totul sau nu – acest lucru este cu adevărat important – antrenamentul nostru cu mentalitatea este extrem de important.)
- Expertiză (nu experiență, expertiză)
- Conținut fracțional (4 tipuri principale)
- Direct Outreach (e-mail, FB messenger)
- Outreach leveraged (postări de conducere într-un grup de Facebook, video live 2-steps, webinar etc.)
- Personal / Social (Nivelul 2) – Oamenii vor să știe că fac afaceri cu o persoană, nu cu o afacere.
- Recomandări și JV (Împrumutarea contactelor altor persoane și împărțirea profiturilor – obținerea impulsului)
Conținutul fracționar este pur și simplu un amestec de diferite subiecte și unghiuri postate pentru a educa, a instala credințe, a inspira și chiar a provoca frică în perspectivele tale.
Exemple sunt posturi de conducere, posturi didactice, posturi de construcție de raporturi, etc.
Când oamenii văd aceste postări în grupuri, vor face clic pe profilul tău pentru a afla mai multe despre tine. Când vor vedea mai multe postări în profilul tău, vor fi susceptibili să interacționeze cu tine.
De acolo, poți face cereri de prietenie și poți începe conversații prin messenger care duc la apeluri telefonice.
Cadrul pentru construirea conținutului organic
Cadrul meu în 4 pași pentru construirea conținutului organic face ca extragerea conținutului organic să fie ușoară.
Pasul 1: enumerați greșelile și rezultatele
Începeți prin a face 2 liste: greșeli și rezultate. Veți folosi această listă ca materie primă pentru a vă construi postările organice.
Greșeli: fa o listă cu 1-9 greșeli pe care le face piața ta țintă (De exemplu, audiența este prea mică, nu se concentrează asupra afacerii, nu au o strategie, lucrează prea multe ore)
Enumeră, de asemenea, durerile greșelilor, plăcerile de a le remedia și ce trebuie să facă pentru a le remedia (nu oferi cum)
Rezultate: Fa o listă cu 1-9 rezultate dorite. (Ex: libertate. Slăbește 20 kg. Fă 1 milion de euro pe an etc.)
Enumeră, de asemenea, durerile rezultatelor, plăcerile de a le remedia și ce trebuie să facă pentru a le obține (nu da cum)
Pasul 2: alege modul de conținut
Text? Imagine? Video?
Important este să o alegeți pe cea cu care vei rămâne cel mai consecvent.
Pasul 3: Alege o platformă
În acest caz, FACEBOOK., pentru mine ar fi LinkedIn, dar noi avem o strategie multichannel asa vom fi pe toate.
Pasul 4: Acționați
Publică conținutul.
Eu numesc acest proces foaia de parcurs organică.
Sub lista ta, notează câteva titluri ale postărilor. Iată un exemplu.
// SECRETUL PENTRU CREȘTEREA PREȚURILOR (indiciu: prețurile mici atrag clienții RĂI) //
Scopul unui titlu este de a stimula interesul cititorilor, astfel încât aceștia să citească în continuare.
Fai pași mici, zilnic. Postările tale vor deveni active care vor produce pe termen lung.
Care este obiectivul tău astăzi?
1. Angajați-ne pentru a vă dezvolta compania
Am generat zeci de milioane pentru clienții noștri, folosind metodologia noastră CRE unică ™. Pentru a descoperi cum vă putem ajuta să vă dezvoltați afacerea:
- Citește studiile noastre de caz.
- Accesați pagina „Servicii” pentru a vedea procesul prin care evaluăm și dacă ne potrivim reciproc.
- Revendicați-vă sesiunea GRATUITĂ de strategie a site-ului web cu unul dintre experții noștri.
2. Află cum să faci conversia
Răsfoiți articolele publicate pe blogul nostru, care conțin un număr uimitor de instrumente și tehnici utile. Mulți cititori ne spun că și-au dublat vânzările urmând sfaturile din aceste articole.
3. Contactează-ne
Ajutăm companiile din întreaga țară, așa că programează o sesiune GRATUITĂ cu unul dintre experții noștri!