Studiu de caz: Agenție de Travel
Travel Planner, Agenție de travel, cu peste 50 de milioane de lei în pachete vândute și peste 30.000 de turiști trimiși anual, a trecut la un nou nivel cu Marketos.
Segmentarea, personalizarea, automatizarea comunicării și Marketingul Omnichannel ne oferă avantajul necesar pentru a depăși așteptările vizitatorilor și pentru a obține rezultate extraordinare.
Sebastian Constantinescu, CEO, Travel Planner
Travel Planner îmbunătățeste experiența a peste 2M de persoane prin realizarea unei comunicări omnichannel, prin automatizări și prin hiper-personalizare. O parte semnificativă din veniturile lor sunt datorate serviciilor de excepție oferite de Marketos.
Despre
Travel Planner este agenția de turism cu cele mai multe reviewuri reale din România. Are peste 24.085 de impresii, iar notele clienților sunt de 9.59 din 10. Pentru cei care au un site, se știe cât de greu este să obții câteva reviewuri, acum gândiți-vă cum să obțineți peste 24.000 de reviewuri.
Compania operează site-ul https://www.travelplanner.ro, unul din cele mai mari site-uri de travel din România, site cu peste 350.000 de vizitatori unici lunar.
Compania își desfășoară activitatea cu convingerea de bază de a fi o agenție de turism care „organizează eficient și în siguranță vacanțe la un preț convenabil.”. Ca atare, Travel Planner, nu doar servește comunitatea prin produsele sale, ci și educă societatea prin diverse articole informaționale despre locații, hoteluri, facilități, articole comparative, cât și de a răspunde la foarte multe întrebări legate de călătorie. Blogul Travel Planner s-a înoit cu peste 200 de articole doar în ultimele 12 luni.
Efecte
121%
creștere cifră de afaceri 2021 vs 2019
202%
creștere profit 2021 vs 2019
195%
rată de conversie mai mare pentru e-mailurile automate în comparație cu campaniile de e-mailuri în masă
327%
creștere trafic pe site în 2021 vs 2019
Provocări
Optimizare site și îmbunătățire rate de conversie.
Îmbunătățire retenție prin automatizari de emailuri, segmentare bază de date și hyper-personalizare.
Îmbunătățiri performanță canale PPC (Google și Meta – Facebook și Instagram)
Îmbunătățire engagement și creștere număr de followeri
Obiective
Creșterea cu cel puțin de 20% a ratei de conversie pe site, cât și creșterea cu cel putin 20% a timpului petrecut pe site.
Creșterea veniturilor obținute din email marketing cu cel puțin 100% în următoarele 12 luni.
Creșterea vânzărilor generate de PPC cu cel puțin 50% în următoarele 12 luni.
Creșterea numărului de urmăritori pe Facebook la peste 100.000.
Soluții
Obiectiv #1
În urma unui audit ce ține de ratele de conversie, realizat de Marketos, și care a conținut peste 300 de metrici analizați, site-ul TravelPlanner.ro a fost modificat în proporție de peste 75%. Rezultate în materie de rate de conversie au fost incredibile. Peste 40% îmbunătățire a conversiei și o creștere cu 30% a timpului petrecut pe site.
A fost analizată fiecare pagină din site, iar în total au fost urmăriți peste 300 de metrici de conversie.
Navigație, Home Page, Pagina de Categorii, Pagină de Produs, Check Out, Thank You Page, toate au fost analizate și îmbunătățite. De asemenea au fost propuse noi pagini, cât și îmbunătățirea blogului.
Modificările rezultate în urma analizei de CRO au însumat peste 1500 de ore de lucru în implementare, dar efortul s-a meritat. În anul pandemiei 2020, Travel Planner a depășit cifra de afaceri din 2019 și asta în doar o lună jumatate când s-a putut călători.
Obiectiv #2
Marketos a implement un nou serviciu de email marketing care a permis realizarea de automatizări complexe în funcție de poziția și actiunea vizitatorului din pâlnia de vânzări. Am putut astfel realiza rapid o segmentare avansată a bazei de date, iar aceste segmente din email au fost trimise către Facebook și Google ca și audiențe. Creșterea vânzărilor generate de email a fost de peste 400%, din care aproximativ 60% a venit din automatizări.
Vizitatorii au fost segmentați în funcție de activități cum ar fi vizualizarea unui hotel fără să rezerve, deschiderea paginii de checkout fara să finalizeze rezervarea, etc.
Mulțumită segmentărilor, Travel Planner a lansat campanii și comunicări în masă automatizate targhetat, iar conversiile au fost si cu 300% mai mari pe anumite emailuri.
Audiențele segmentate din email trimise către Facebook și Google au făcut parte din strategia Omnichannel și au constituit unul din motoarele de creștere.
Travel Planner încurajează vizitatorii pentru a se loga și astfel experiența trăită de aceștia pe platformă se îmbunătățește, și de asemenea deschide noi posibilități de marketare.
Baza de date cu emailuri a crescut de la câteva mii, la sute de mii în mai putin de 2 ani.
Obiectiv #3
Campaniile de Facebook și Google au cunoscut rezultate incredibile, roasul general este de 395, practic pentru fiecare leu investit s-au obținut 395 lei.
Clienții sunt, de asemenea, segmentați pe baza atributelor vacanțelor achiziționate în anii anteriori și pe baza la ce ei vizualizează în acest an.
Odată ce Travel Planner reușește să identifice nevoile actuale, folosește campaniile de remarketing hiper-personalizate pentru a redirecționa clienții pe vacanțele de care au fost interesați dacă nu au făcut o rezervare sau pe vacanțe complementare cu cele pe care le-au achizitionat în trecut.
Sunt realizate toate tipurile de campanii, iar unul din motivele rezultatelor incredibile este datorat testării masive. Sunt testate peste 100 de campanii lunar.
Îmbunătățirea masivă a ratelor de conversie din site, ne permite să atacăm prima poziție în Google Ads Search Campaign pe cuvintele cheie dorite, iar costurile mai mari de click sunt amortizate de conversia superioară din site.
Omnichannelul ajută toate campaniile să obțină rezultate incredibile, iar timpul cu realizarea interacțiunilor necesare achiziției este redus la minim.
Obiectiv #4
Pagina de Facebook Travel Planner a crescut cu peste 80.000 de followeri în ultimele 16 luni.
Creșterea numărului de followers a fost dată în special de campaniile cu influenceri.
Printre influencerii cunoscuți cu care am colaborat amintim: Amalia Enache, Dan Morar, Ruxandra Luca, Aurelian Temisan, Madalina Ionescu, Andrei Osanu, Miruna, Laura Cosoi, etc.
În urma activității unui anumit utilizator, compania trimite în mod automat o serie de e-mailuri educaționale și reclame țintite prin care acesta este informat cu privire la beneficiile alegerii vacanței dorite.
După ce vizitează site-ul, Travel Planner își încurajează clienții să consulte articolele interesante de pe blog. Acestea descriu foarte amănunțit locațiile și stațiunile, sunt date informații de valoare, iar acest lucru îi face pe utilizatori să dorească să urmărească Travel Planner. Campaniile nu sunt doar cu cumpără, cumpără. Aproximativ 40% din ce se comunică este comunicare cu mesaje care îndeamnă la cumpărare, iar 60% sunt mesaje informaționale.
Travel Planner Review
„Thanks to Next Big Technology support, the revenue increased by 10% in 2020 and 100% in 2021, despite the pandemic. The team collaborates in an agile and efficient manner. Above all, they were passionate, proactive, and helpful throughout the partnership, delivering outcomes beyond expectations”. Reviewul complet îl poți găsi pe Clutch aici. (platforma de reviewuri unde toate reviewurile sunt verificate prin call direct cu cine l-a dat).
Sebastian Constantinescu,
CEO și Fondator
Contact:
contact@marketos.ro
RO: +40 747 099 238
Timișoara | Viena | San Francisco