Fiecare afacere mică ar trebui să fie pe Facebook. Cu mai mult de 2,5 miliarde de utilizatori lunari în întreaga lume și cu peste 11 milioane de utilizatori în România, firmele mici sau mari, pot utiliza Facebook în mai multe moduri de a promova serviciile, de a spori asistența pentru clienți și de a stimula creșterea și recunoașterea brandului.
Utilizarea Facebook pentru afaceri poate părea dificilă, deoarece regulile și algoritmii săi se schimbă frecvent. Cu toate acestea, cu strategiile potrivite, Facebook este unul dintre cele mai bune instrumente pentru vizarea unui anumit public prin campanii plătite. Știe multe despre utilizatorii săi (mai mult decât am crezut noi vreodată) și folosește aceste informații în avantajul dvs. atunci când achiziționați reclame.
Iată cum puteți crea o pagină Facebook și să o utilizați în avantajul dvs.
Creați o pagină Facebook
Primul pas este crearea unei pagini Facebook pentru afacerea dvs. – nu a unui profil Facebook. Un profil este un cont personal de Facebook care este conceput pentru a împărtăși informații personale și fotografii cu prietenii și familia. Paginile sunt profiluri publice care permit întreprinderilor și persoanelor publice să se conecteze cu fanii și clienții. Utilizatorilor trebuie doar să le placă o pagină pentru a începe să vadă actualizări din pagină în fluxul lor de știri.
Pentru a crea o pagină de afaceri Facebook, trebuie să aveți un profil personal și să urmați instrucțiunile de pe ecran ale Facebook. Când creați o pagină, Facebook vă va pune câteva întrebări, cum ar fi o categorie pentru a descrie pagina, numele companiei, adresa și numărul de telefon. Aveți, de asemenea, opțiunea de a încărca profilul și fotografiile de acoperire.
Este important să includeți toate informațiile pe care le puteți, astfel încât clienții să poată recunoaște cu ușurință pagina dvs. și să poată găsi informațiile despre afacerea dvs.
Secțiuni de pagini
Există o serie de secțiuni pe care le puteți adăuga pe o pagină de Facebook, dar nu fiecare secțiune va fi o potrivire pentru afacerea dvs. Iată câteva secțiuni pe care ar trebui să le luați în considerare adăugarea.
Despre/About: secțiunea Despre este una dintre cele mai importante părți ale paginii tale de Facebook. Ar trebui completat cu adresa, datele de afaceri, informațiile de contact, orele și adresa URL a site-ului. Mulți oameni merg online pentru a găsi informații specifice despre o afacere; nu lăsați clienții dvs. potențiali să mențină această pagină goală.
Comunitate/Community: pagina Comunității este afișarea postărilor, fotografiilor și videoclipurilor clienților. Clienții se pot conecta la pagina dvs. aici. Aceasta este o zonă excelentă pentru ca publicul tău să interacționeze și să afle mai multe despre compania ta.
Evenimente/Events: Puteți crea pagini de evenimente și puteți promova evenimente viitoare în această secțiune. După ce creați un eveniment pe Facebook, puteți invita oamenii și puteți împărtăși informații specifice despre toate într-un singur loc.
Acasă/Home: Această secțiune este în care se află toate actualizările și postările dvs. Aceasta este și prima pagină pe care utilizatorii o văd când vă vizitează pagina.
Informații și anunțuri/Info and Ads: această secțiune este concepută pentru a adăuga transparență paginii tale. Afișează adepților tăi orice anunțuri Facebook pe care le difuzați în prezent.
Oferte/Offers: puteți posta reduceri sau oferte din această secțiune. Acesta este un mod ușor de a încuraja oamenii să vină pe pagina ta de Facebook. Spuneți clienților să le placă pagina dvs. și să găsească o ofertă la ea.
Fotografii/Photos: fila Fotografii prezintă albumele de fotografii pe care le-ați postat în cronologia dvs.
Postări/Posts: Această secțiune arată toate postările dvs., inclusiv fotografiile din cronologie și actualizările.
Recenzii/Reviews: în fila Recenzii, clienții pot scrie o recenzie și pot indica dacă ar recomanda afacerea dvs. Evaluările apar în partea de sus a paginii. În timp ce puteți ascunde fila Recenzii, vă poate oferi feedback valabil pentru dvs. și urmașii dvs. Recenziile ajută la verificarea afacerii dvs. și ușurează clienților să vă recomande produsul sau serviciile.
Servicii/Services: puteți prezenta serviciile dvs. pe această pagină. Puteți adăuga o fotografie cu specialitatea dvs., numele acesteia, prețurile, descrierea și durata.
Cumpărați/Shop: puteți adăuga inventarul dvs. pe această pagină, iar utilizatorii vă pot cumpăra produsele direct de pe Facebook. Vânzările sunt trimise în contul dvs. Bancar.
Cele mai bune practici Facebook
După ce ați creat pagina de Facebook a afacerii dvs., începe adevărata provocare. Ar trebui să creezi conținut în mod regulat și să te angajezi în conversații cu cei care îți dau like. Iată cum să utilizați pagina pentru a vă comercializa produsele și serviciile.
Răspundeți la mesaje
Cu Facebook Messenger, puteți răspunde clienților ca afacere. Inbox-ul dvs. este situat în partea de sus a paginii dvs. atunci când vă conectați ca administrator de pagină.
Facebook Messenger este un instrument foarte bun de comunicare, iar clienții se așteaptă să îl folosești. De fapt, Facebook urmărește ratele de răspuns și orele paginilor de lucru, astfel încât clienții să știe cât de repede pot aștepta un răspuns. Facebook Messenger este atractiv pentru clienți, deoarece se așteaptă la un răspuns rapid și multe persoane sunt mai confortabile să chatuie în direct decât să sune.
Messenger dispune de mai multe instrumente și actualizări noi, care ușurează brandurile să se angajeze cu clienții de pe platformă, inclusiv procesarea limbajului natural pentru chat-urile Messenger.
Conform unui articol din New York Times din ianuarie 2019, Facebook își face planuri de a îmbina Facebook Messenger, mesajele Instagram și WhatsApp pentru a crea o platformă de mesagerie unificată. Acest plan ar face posibil ca utilizatorii din cele trei aplicații să comunice între ei și veți putea să vă conectați cu clienții dvs. în toate aplicațiile. Acest lucru s-a întamplat în anul 2020.
Utilizați informații utile pentru a determina succesul campaniilor dvs.
Facebook Insights este un instrument de analiză. Este gratuit de utilizat și afișează date despre acțiunile întreprinse, afișările pe pagini, numărul de persoane pe care le-ați atins, numărul de angajări post și multe altele. Aceste informații vă pot ajuta să măsurați eficiența campaniilor sociale și cum să vă îmbunătățiți postările.
Folosiți instrumentele de publicare și programați postările în viitor
Puteți utiliza instrumentele de publicare Facebook pentru a programa postări pentru a merge live în viitor. Puteți, de asemenea, să creați videoclipuri, să faceți publicitate afacerii dvs., să promovați un eveniment, să faceți o ofertă, să scrieți o notă și să postați aplicații de angajare pe pagina dvs. de Facebook.
Este important să postați regulat – cel puțin de două ori pe săptămână. Dacă descoperiți că petreceți prea mult timp pe Facebook în fiecare zi, încercați instrumente terțe de gestionare a rețelelor de socializare, precum Hootsuite sau Buffer. În timp ce crearea și programarea mai multor postări necesită timp în avans, folosirea acestor program vă economisește timp pe termen lung. Puteți folosi și optiunea de programare din Facebook.
Cunoaște-ți publicul țintă
Facebook are instrumente excelente de direcționare. Când promovați o postare, puteți viza anumite varste, sexe, locații și grupuri de interese. Pentru a avea anunțuri de succes, trebuie să știți cui încearcați să vindeți mai întâi. După ce vă cunoașteți publicul țintă, utilizați instrumentele de direcționare pe care le oferă Facebook.
Fii personal, nu doar vânzător
Chiar dacă ați creat o pagină Facebook de afaceri pentru a vă conecta cu clienții și, în cele din urmă, pentru a face vânzări, publicul dvs. nu vrea să vadă reclame. Încercați să creați postări Facebook personalizabile și antrenante. [Înrudit: Cum să utilizați social media pentru a crește vânzările]
Oferă cadouri și concursuri
Este dificil să conduci trafic organic pe Facebook, dar rularea regulată a cadourilor și concursurilor ajută. Înainte de a crea un concurs sau un cadou, asigurați-vă că înțelegeți și respectați regulile Facebook. Dacă nu respectați legile corespunzătoare, puteți avea probleme juridice. Regulile le poți gasi aici.
Creați și faceți publicitate evenimentelor
Puteți crea evenimente ca afacere pe Facebook. Puteți invita pe oricine la aceste evenimente și să plătiți în plus pentru a le promova într-un public vizat pe Facebook. Evenimentele pot fi o modalitate distractivă de a vă angaja publicul și de ai transforma în clienți.
Sharuiți conținut relevant din alte surse
Poate fi destul de obositor pentru a crea și sharui doar conținut de calitate, dar este un lucru pe care trebuie să-l luați în considerare. Este mult mai indicat să realizați postări de calitate care primesc like-uri, comentarii și shareuri, chiar dacă acestea sunt mai rare, decât multe și care crează puține reacții.
Să aveți conversații
Nu publicați o postare și apoi nu deschideți Facebook o săptămână. Creați și distribuiți postări pentru a vă angaja în discuții cu publicul dvs. Răspundeți la comentarii, întrebări și îngrijorări. Dacă aveți conversații cu publicul dvs., acesta este mult mai probabil să devină client.
În ianuarie 2018, Facebook a anunțat că a făcut modificări majore în algoritmul său de informare. Cu această schimbare, Facebook acordă prioritate conexiunilor personale și implicării. Pe scurt, postările dvs. nu vor fi văzute decât dacă generează o conversație.
Un alt mod de a te angaja pe Facebook este cu funcțiile sale de votare. Este similar cu sondajele de pe Twitter și este o modalitate excelentă de a începe o conversație sau de a cunoaște opiniile clienților. Pentru a crea un sondaj, mergeți la Managerul dvs. de pagini/Page Manager și selectați Creați un sondaj/Create a poll din meniul pictogramelor de sub caseta Scrieți ceva/Write Something box.
Evidențiați evenimentele majore ale afacerii
Evidențiați etapele companiei și sărbătoriți aniversările pe Facebook. Aceste postări implică de obicei publicul tău și te vor face să pari mai personal. Dacă oferiți o promoție specială pentru repere sau aniversări, promovați și pe pagina dvs.
Folosiți reclame Facebook
Cel mai bun mod de a ajunge la publicul dorit este să difuzați campanii de promovare pe Facebook. În timp ce aceștia costă bani, sunt eficienți, deoarece puteți alege publicul țintă în funcție de demografie, comportamente sau informații de contact. Puteți alege un buget zilnic sau general pentru anunțuri, puteți selecta perioada de timp difuzată de un anunț și ajustați publicul dorit. Facebook urmărește interacțiunile pe fiecare promoție pe care o derulați, ceea ce vă ajută să dezvoltați campanii de mare succes în viitor. Îți recomand să-ți creezi un cont pe business.facebook.com și să-ți faci reclama de acolo
Creați videoclipuri pe Facebook
Dacă parcurgeți cronologia dvs. Facebook, puteți observa o mulțime de videoclipuri. Asta pentru că videoclipurile se descurcă excelent pe platformă. O modalitate de a crea videoclipuri pe Facebook este prin Facebook Live, care vă permite să difuzați gratuit la un public numeros.
Cu Facebook Live, puteți avea conversații în timp real cu persoanle care au daut follow și le puteți oferi o privire interioară, mai personală, asupra afacerii dvs.
Cum să creezi o strategie de marketing pe Facebook în 6 pași simpli
Bine, deci acum ești un expert în postări pe Facebook. Asta a fost rapid! Haideți să aruncăm o privire la câteva idei care să vă ajute să construiți o strategie Facebook solidă pentru a profita la maximum de pagina dvs.
1. Definiți-vă publicul
Pentru a vă implica eficient publicul, trebuie să înțelegeți mai întâi cu cine vorbiți. Aflați cine este publicul dvs. țintă punându-vă următoarele întrebări:
- Ce vârstă au adepții dvs. țintă?
- Unde locuiesc aceștia?
- Ce fel de locuri de muncă au?
- Care sunt provocările lor?
- Cum și când folosesc Facebook?
Bineînțeles, este important să înțelegeți și datele demografice generale ale utilizatorilor Facebook. Apoi, odată ce v-ați făcut o idee despre cine folosește de fapt platforma și cum se leagă acest lucru de clientul dvs. țintă, puteți arunca o privire la Facebook Audience Insights.
Instrumentul încorporat și gratuit Audience Insights de la Facebook vă va ajuta să pătrundeți în detaliile esențiale despre potențialii clienți. Îl puteți utiliza pentru a găsi informații despre lucruri precum:
- Vârsta
- Sex
- Educație
- Statutul relațional
- Locația
- Limba
- Utilizarea Facebook
- Activitatea de cumpărare din trecut
La urma urmei, dacă nu aveți o idee despre persoanele la care încercați să ajungeți, este puțin probabil să comuncați cu ele.
2. Stabilirea obiectivelor
Cum arată succesul pentru brandul dumneavoastră? Sigur, poate fi tentant să privești Like-urile ca fiind măsura supremă a realizărilor, dar dacă nu fac parte dintr-un plan de marketing mai amplu, acele like-uri nu reprezintă mare lucru. Uneori sunt chiar numite o măsură de vanitate.
Un obiectiv puternic, legat de obiectivele afacerii tale, este esențial pentru a crea o strategie de marketing eficientă pe Facebook. Fiecare afacere va avea obiective diferite, dar fiecare ar trebui să se concentreze pe acțiuni care au impact asupra rezultatelor lor.
Acestea pot include:
- Generarea de lead-uri
- Creșterea numărului de conversii pe site-ul dvs.
- Îmbunătățirea serviciilor pentru clienți
Odată ce ați decis ce doriți să obțineți, vă recomandăm să trasați modalități specifice și măsurabile de a ajunge acolo. Vă recomandăm să folosiți un cadru recunoscut de stabilire a obiectivelor, cum ar fi obiectivele SMART sau cadrul de obiective OKR.
Fiecare postare, fiecare comentariu, fiecare anunț pe care îl creați pe Facebook ar trebui să fie, în cele din urmă, în slujba obiectivelor dumneavoastră. Pentru a vă menține pe drumul cel bun, este o idee bună să creați o declarație de misiune pe Facebook pentru brandul dvs., precum și un ghid de stil pentru Facebook care poate informa un aspect, o senzație și o voce coerentă pentru tot conținutul.
3. Planificați-vă mixul de conținut
Aveți publicul țintă. Vă cunoașteți obiectivele. Acum este timpul să elaborezi acele postări.
Pentru a determina mixul potrivit de conținut este nevoie de încercări și erori, dar o bună regulă de bază este să folosești „Regula 80-20”: asta înseamnă să folosești 80% din postările tale pentru a informa, educa și distra, iar celelalte 20% pentru a-ți promova brandul.
Așa este: nu fiecare postare ar trebui să fie despre cât de grozavă este compania dvs. Acest lucru se învechește repede, ca și cum noul iubit al unei prietene ar vorbi despre Bitcoin pe tot parcursul cinei de ziua ta.
În schimb, urmăriți să oferiți valoare și să construiți relații cu cei care vă urmăresc. Oferiți-le conținut care să le placă în mod regulat, iar ei vor fi mai deschiși să audă despre produsele și serviciile dvs. atunci când le aduceți în discuție 20% din timp.
O altă opțiune pentru a vă ajuta să vă ghidați mixul de conținut este regula treimilor în social media. Conform acestei școli de gândire, o treime din conținutul dvs. ar trebui să împărtășească idei și povești, o treime din conținut ar trebui să implice interacțiuni personale cu adepții dvs., iar restul conținutului dvs. vă poate promova afacerea.
Oricare ar fi mixul numeric specific cu care ajungeți, scopul este să echilibrați materialul promoțional cu valoarea.
Sfat fierbinte: Facebook pedepsește mărcile care forțează prea mult vânzările. Algoritmul nu este un fan al autopromovării, după cum se pare. Platforma vrea să prioritizeze conținutul semnificativ și atractiv… nu doar cupoanele.
Odată ce ați decis ce să postați, următorul pas este să decideți când să postați.
Poți obține unele informații despre implicare din Page Insights, dar cercetările noastre arată că cel mai bun moment pentru a posta pe Facebook este la 8:15 și 18:15 în zilele lucrătoare.
Oricare ar fi programul tău, ține cont de faptul că este important să postezi în mod constant.
Creați un calendar de conținut pentru a vă ajuta să vă echilibrați mixul de tipuri de conținut și păstrați frecvența organizată.
4. Optimizează-ți pagina pentru implicare
Oricare ar fi obiectivul dvs. de marketing pe Facebook, va fi greu să îl atingeți dacă nimeni nu știe că pagina dvs. de Facebook există.
De aceea, este important să
a) aduci oamenii pe pagina ta în primul rând și
b) să-i obligi să interacționeze odată ajunși acolo.
Sfat de expert: acordați un pic mai multă atenție imaginii de copertă a paginii dvs. de Facebook. Acesta este primul lucru pe care oamenii îl vor vedea atunci când vă vizitează pagina, așa că ar fi bine să arate bine!
Un mod simplu de a ajuta oamenii să vă găsească pagina de afaceri de pe Facebook este prin promovare încrucișată. Ajutați oamenii care interacționează deja cu dvs. pe alte platforme să vă găsească pe Facebook prin crearea unui link către pagina dvs. în semnătura de e-mail și în buletinul informativ, precum și prin încorporarea butoanelor „Like” și „Share” de pe Facebook pe site-ul dvs. web sau pe blog.
Pentru a obține acele vizualizări, Like-uri și Follow-uri este ceva mai puțin științific: trebuie să creați conținut foarte ușor de partajat. Postările care sunt valoroase și distractive vor inspira (sperăm!) adepții să le împărtășească prietenilor lor.
Pentru a construi engagement, este important să vă amintiți că obțineți de pe Facebook ceea ce puneți în el. Trebuie să fii și tu implicat, dacă te aștepți ca urmăritorii tăi să fie la fel.
Receptivitatea este un atribut foarte apreciat de branduri, așa că deveniți vorbăreț. Răspundeți la fiecare mesaj și comentariu, răspundeți la întrebări și mențineți conținutul actualizat. (De fapt, ar trebui să vă programați un audit regulat al paginii dvs. de Facebook pentru a verifica și a elimina orice conținut învechit. Secțiunea Despre ar trebui să fie întotdeauna exactă, actualizată și în ton cu marca).
5. Luați în considerare utilizarea altor instrumente Facebook
Odată ce v-ați obișnuit cu administrarea unei pagini de afaceri pe Facebook, există o mulțime de modalități suplimentare prin care brandurile pot găsi oportunități de implicare dincolo de postări și comentarii.
Facebook Business Manager
Pentru a vă duce pagina de Facebook la nivelul următor, este util să configurați și Facebook Business Manager. Facebook îl numește „un ghișeu unic pentru gestionarea instrumentelor de afaceri, a activelor de afaceri și a accesului angajaților la aceste active”. Cum poți rezista?!
În termeni mai simpli, Business Manager este un instrument care vă permite să vă gestionați postările organice și plătite pe Facebook. De asemenea, vă permite să lucrați eficient cu membrii echipei și cu contractori și agenții externe.
Grupuri Facebook
Grupurile sunt un alt instrument excelent de „credit suplimentar” pe care îl puteți utiliza pentru a stimula implicarea. Într-un fel, Grupurile sunt ca un echivalent online al cafenelei sau al centrului comunitar preferat. Acestea sunt spații digitale în care oamenii pot împărtăși informații și idei… și, sperăm, o pasiune pentru marca dvs. Cu 1 milioane de persoane care folosesc Grupurile Facebook în fiecare lună în România, este o audiență prea mare pentru a fi ignorată.
De asemenea, puteți utiliza Grupurile Facebook pentru a vă prezenta expertiza și pentru a oferi valoare adăugată fanilor dumneavoastră, cu conținut bonus sau oferte speciale care sunt doar pentru „membri”. Aceasta este o modalitate excelentă de a construi încredere și loialitate continuă.
6. Încorporați anunțurile Facebook și pixelul Facebook
Așadar, ați creat postarea perfectă: formularea este perfectă, imaginile sunt excepționale și întrebarea este super captivantă. Sperăm că urmăritorii dvs. chiar o văd.
Așa este: nu tot ceea ce postați pe pagina dvs. de Facebook va ajunge la urmăritorii dvs. în fluxurile de știri. S-ar putea să fiți surprins de procentajul de urmăritori pe care postările organice pe care le vor atinge probabil:
Pentru paginile cu mai puțin de 10.000 de urmăritori: 8,18% de acces organic
Pentru paginile cu mai mult de 10.000 de urmăritori: 2,59% de reach organic
La bine și la rău, algoritmul Facebook prioritizează postările de la prietenii și familia utilizatorilor. Acest lucru înseamnă că, uneori, afacerile și mărcile pur și simplu nu pot ieși în evidență din mulțime.
Uneori, conținutul tău grozav are nevoie doar de un mic impuls. Din fericire, vă puteți extinde raza de acoperire fără a vă rupe banca folosind Facebook Ads.
La fel ca și publicitatea tradițională, un anunț Facebook este un conținut pe care îl plătiți pentru a fi partajat cu un public specific, țintit. Scopul este de a vă aduce brandul în fața ochilor potriviți, indiferent dacă obiectivul dvs. este de a crește gradul de conștientizare a brandului, implicarea sau traficul.
Întrebări frecvente pe care le primim legat de promovarea pe Facebook
Cât costă să te promovezi pe Facebook?
Publicitatea pe Facebook costă, în medie, 0.5 Ron pe clic și 20 RON pe 1000 de afișări. Campaniile publicitare axate pe obținerea de aprecieri sau descărcări de aplicații se pot aștepta să plătească, în medie, 1.5 Lei pe apreciere și 10 lei pe descărcare.
Merită reclamele de pe Facebook?
Da, suma CPC este mai mică, dar dacă vă configurați campaniile corect, campaniile dvs. vor genera clicuri de înaltă calitate, care produc valoare pentru afacerea dvs. Ca urmare, reclame pe Facebook sunt adesea un mod mult mai profitabil de a vă comercializa afacerea decât alte canale de publicitate
Cum pot începe un anunț pe Facebook?
1. Alegeți-vă obiectivul. Pentru a alege obiectivul corect al anunțului, răspundeți la întrebarea „Care este cel mai important rezultat pe care îl doresc de la acest anunț?”
2. Selectați-vă publicul. ...
3. Decideți unde să difuzați anunțul. ...
4. Stabiliți bugetul. ...
5. Alegeți un format. ...
6. Plasează comanda. ...
7. Măsurați și gestionați anunțul.
De ce văd brusc reclame pe Facebook?
Faceți clic pe Setări anunțuri pentru a permite sau a interzice utilizarea așa-numitelor „date de la parteneri”. Dacă o permiteți, Facebook vă va folosi istoricul de navigare de pe alte site-uri web pentru a vă afișa reclame mai relevante. Dacă nu permiteți acest lucru, atunci nu veți vedea neapărat mai puține reclame, dar acestea se vor baza numai pe activitatea dvs. de pe Facebook.
Este promovarea pe Google mai bună decât anunțurile pe Facebook?
Când vine vorba de diferența principală dintre Google AdWords și Facebook Ads, vă puteți gândi astfel: AdWords vă ajută să găsiți clienți noi, în timp ce Facebook îi ajută pe clienții noi să vă găsească. În România publicitatea pe Facebook este mai ieftină decât cea de pe Google.
Reclamele pe Facebook sunt sigure?
Facebook face o treabă destul de bună la urmărirea și eliminarea anunțurilor frauduloase, dar multe încă se strecoară. Ca întotdeauna, dacă o ofertă sună prea bine pentru a fi adevărată, pe Facebook probabil că este. ... Puteți presupune în siguranță că orice anunțuri care nu sunt marcate ca „Sponsorizate” sunt false, fără a fi nevoie să vă gândiți la asta.
Puteți rula un anunț Facebook fără o pagină de afaceri?
Puteți începe o campanie publicitară pe Facebook dacă nu aveți o pagină de afaceri. ... Întreprinderile își pot crește ratele de clic pe site-uri și ratele de conversie a site-ului web prin publicitate pe Facebook, în loc să folosească o campanie pentru a genera like-uri de profil.
Care este obiectivul tău astăzi?
1. Angajați-ne pentru a vă dezvolta compania
Am generat zeci de milioane pentru clienții noștri, folosind metodologia noastră CRE unică ™. Pentru a descoperi cum vă putem ajuta să vă dezvoltați afacerea:
- Citește studiile noastre de caz.
- Accesați pagina „Servicii” pentru a vedea procesul prin care evaluăm și dacă ne potrivim reciproc.
- Revendicați-vă sesiunea GRATUITĂ de strategie a site-ului web cu unul dintre experții noștri.
2. Află cum să faci conversia
Răsfoiți articolele publicate pe blogul nostru, care conțin un număr uimitor de instrumente și tehnici utile. Mulți cititori ne spun că și-au dublat vânzările urmând sfaturile din aceste articole.
3. Contactează-ne
Ajutăm companiile din întreaga țară, așa că programează o sesiune GRATUITĂ cu unul dintre experții noștri!