Succes Internațional printr-o Platformă eCommerce Inovatoare

Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5
Image 5

Oameni implicați în proiect

  • Team Member 1 Strategie
  • Team Member 2 UI / UX
  • Team Member 3 Dezvoltare
  • Team Member 4 Foto - Video

Client

J-Dentalhub

Categorie

E-Commerce

Buget proiect

+20.000€

Durată

260 ore

Crearea unei soluții inovatoare pentru extindere internațională

J-Dentalhub, un distribuitor de top în industria stomatologică, specializat în produse ortodontice de înaltă calitate, avea nevoie de o platformă eCommerce care să îmbunătăţească experienţa clienţilor și să sprijine extinderea pe piețele internaționale. Compania, cunoscută anterior sub numele de Adenta Romania, dorea să lanseze pentru prima dată un magazin online pentru a facilita procesul de comandă pentru medicii stomatologi din România, Ungaria și Bulgaria și pentru a diferenția oferta printr-o abordare centrată pe utilizator.

Experiența J-Dentalhub

Vezi ce spune clientul despre colaborare

O experiență digitală de top pentru medicii stomatologi

Produse listate în magazinul online

200+

Personalizarea fiecarei etape pentru o experiență unică

Procesul nostru pentru J-Dentalhub a fost unul detaliat și personalizat, asigurând succesul fiecărei etape:

Comunicarea și setarea proiectului

Am adăugat echipa clientului în Basecamp și am instruit-o să utilizeze platforma pentru o colaborare transparentă, astfel încât toți membrii echipei să fie mereu informați.

Cercetare și descoperire

Am început prin analizarea concurenței și crearea a două persona relevante pentru publicul țintă. Am stabilit tonul vocii și mesajele cheie pentru a ne asigura că toate comunicările sunt aliniate cu brandul J-Dentalhub.

Planificarea arhitecturii site-ului

Am creat o structură intuitivă, categorisind produsele astfel încât fiecare categorie să fie ușor de găsit. De asemenea, am separat secțiunile de Academie și blog pentru a facilita accesul la informații distincte.

Explorarea vizuală și ghidul vizual

Am dezvoltat trei moodboard-uri pentru a explora diferite direcții vizuale și am ghidat clientul în alegerea uneia care să reflecte cel mai bine brandul. Ulterior, am creat un ghid vizual pentru a asigura consistența în toate elementele de design.

Wireframe-uri și design final

Am realizat wireframe-uri detaliate care arătau structura site-ului și am creat designul final bazat pe ele, combinând estetica și funcționalitatea într-un mod coeziv.

Popularea cu conținut și optimizare

Am integrat toate materialele de conținut, optimizând fiecare articol pentru SEO, pentru a maximiza vizibilitatea pe motoarele de căutare.

Lansarea și monitorizarea inițială

După aprobarea finală, am lansat site-ul, monitorizând inițial funcționarea acestuia pentru a ne asigura că totul decurge fără probleme și că utilizatorii beneficiază de o experiență fluidă.

Transformarea planului într-o realitate digitală

Trage pentru a vedea mai multe imagini

Image 1
Image 2
Image 3
Image 4
Image 5
Image 5