Acasă » Blog » Cum îți poți crește afacerea și profiturile

Cum îți poți crește afacerea și profiturile

Postat pe data de

Actualizat pe data de

Bine ai venit la Marketos! Suntem încântați să lucrăm cu tine și să îți oferim toate tool-urile pentru a-ți crește afacerea în cel mai eficient mod.

Ce este rata de conversie?

optimizare rate de conversie

Rata ta de conversie este numărul de persoane din stânga (vizitatorii dvs.) care se transformă în persoanele din dreapta (cele care ating efectiv obiectivul). Este exprimat ca procent. Obiectivul poate fi „plasați o comandă”, „abonați-vă la un buletin informativ” sau orice ai încercat să realizați.

Ce este rata de retenție a clienților?

Rata de retenție se calculează cu formula:

((CE – CN)/CS) X 100

CE: numărul de clienți la sfârșitul perioadei

CN: numărul de clienți noi în timpul perioadei

CS: numărul de clienți la începutul perioadei

În marketing și gestionarea produselor, rata de retenție se referă la procentul de clienți care continuă să plătească pentru a cumpara un produs sau mai multe într-un anumit interval de timp. Aceasta este o valoare critică de succes pentru companiile bazate pe abonament, cum ar fi furnizorii de software SaaS și companiile ai căror clienți cumpără în mod repetat aceleași produse de la ei, cum ar fi magazinele de fashion, magazinele care vand produse pentru copii sau cele care vand consumabile (lapte, cafea, alimente, bautura, etc.)

De ce este atât de importantă o rată ridicată de păstrare a clienților?

Mulți antreprenori și analiști de afaceri consideră că reținerea clienților este cea mai importantă valoare pentru a determina succesul unei companii. Iată câteva motive.

Aceasta duce la profituri excesive.

Potrivit cercetărilor realizate de Bain & Company, o creștere cu 5% a ratei de retenție a clienților generează peste 25% în creșterea profitului. Un motiv pentru aceasta este că acei clienți care continuă să utilizeze produsul dvs. pe o perioadă lungă de timp au mai multe șanse să aibă încredere și să se gândească la compania dvs. Îi face candidați viabili să cumpere alte produse pe care le vindeți.

Vă spune dacă produsul tău continuă sau nu să rezolve problemele clienților tăi

Dacă o companie implementează campanii costisitoare de marketing, publicitate și vânzări pentru a sprijini lansarea noului său produs, aceste eforturi ar putea genera o creștere pe termen scurt a vânzărilor și a veniturilor. Dar compania nu va ști că produsul său oferă în mod continuu valoare utilizatorilor, cu excepția cazului în care aceștia continuă să-l folosească. Pe termen lung, rata de păstrare reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a măsura cât de bine rezolvă probleme un produs și adaugă valoare pentru persoanele sale țintă.

Este mult mai rentabil decât achiziționarea de noi clienți.

Clienții existenți nu au nevoie de campanii de marketing și de publicitate costisitoare pentru a cumpăra de la tine. Au nevoie de un produs care continuă să adauge valoare locurilor de muncă, companiilor sau vieții lor. Acest lucru explică cercetarea citată într-un articol Forbes că o afacere poate costa de cinci ori mai mult să atragă și să câștige un client nou decât să rețină un client existent.

Cum aducem traficul pe site-ul tău?

Pentru toate proiectele noastre realizăm strategii personalizate, coerente și luăm în considerare toate canalele. Marketingul la 360 ° este o strategie multichannel si omnichannel care ne permite să profităm de toate instrumentele pe care le avem la dispoziție (inclusiv SEO, promovare Google, promovare Facebook, optimizare rată de conversie, email marketing și automatizări, servicii OPTIMIZARE SITE etc.)  să  le implementăm pentru a-ți atinge obiectivele și să le măsurăm pentru a-ți optimiza performanța. Această abordare ne conduce la crearea unei experiențe de brand care să atragă utilizatorii pe site, deci să crească traficul.

În urma unei analize a afacerii, decidem ce tip de canale sunt cele mai potrivite pentru tine și alocam bugetul în funcție de această analiză.

Vom aplica principiul Pareto (regula „80/20”) pentru creșterea profiturilor

La Marketos, ne concentrăm pe principiul Pareto (adesea cunoscut sub numele de regula 80/20), care descrie cum, în majoritatea sistemelor, 80% din ieșiri provin doar din 20% din intrări.

Cu alte cuvinte, 80% din rezultatele tale provin doar din 20% din eforturile tale.

Principiul Pareto este frustrant deoarece descrie problema, dar nu soluția. Vă spune că 80% din rezultatele dvs. ar putea proveni din munca pe care o faceți într-o zi de luni – și că v-ați putea lua restul săptămânii liber și totuși să pierdeți doar 20% – dar nu vă spune ce ar trebui să faceți luni.

Așadar, la Marketos, după fiecare succes, ne întrebăm: „Care au fost acele activități vitale care au dat cele mai multe roade? Care au fost cele 20% din activități care au dat cele mai bune rezultate? ” Răspunsurile ne ajută să devenim din ce în ce mai eficienți.

De ce conversia, retenția și traficul sunt importante?

Orice afacere de succes ar trebui să aibă în vedere acești trei indicatori.

Creșterea ratei de conversie este diferența dintre declanșarea unui foc cu lemn umed versus lemn de foc uscat. Cu cât rata de conversie devine mai mare, cu atât lucrați mai puțin împotriva legilor naturii. Economia este de partea dvs.. Toate celelalte aspecte ale marketingului devin mai ușoare.

Nu uitați că, prin creșterea ratei de conversie a site-ului online, creați un site pe care vizitatorii dvs. îl place mai mult și doresc să cheltuiască bani mai mulți. Un site online bun are, de asemenea, beneficii suplimentare, cum ar fi o mai bună răspândire din gură în gură a experienței și recomandări.

În cele din urmă, afacerea dvs. online scalează uimitor de bine. Strategia potrivită pentru aproape orice afacere online este de a deveni rapid MARE – pentru a obține o mulțime de clienți și pentru a realiza economii la scară mare.

Aproape nimeni nu observă că cele mai de succes companii online funcționează complet diferit

Căutați în orice afacere de succes și veți găsi un motor de conversie puternic la care se adaugă un motor de retenție puternic. Povestea oricărei afaceri uriașe pe web – Amazon (are ecosistem pentru creșterea retenției), Apple (are ecosistem pentru creșterea retenției), Google, Facebook, eBay, YouTube – nu este o poveste de trafic. Este o poveste despre conversie, despre retenție, despre experiența utilizatorului, despre crearea unui site online pe care doresc să îl folosească clienții și despre scalarea strategică. Așa au ajuns acolo unde sunt și de ce sunt atât de dificil de deplasat. Aceasta este poziția în care vrei să fii.

Când priviți în interiorul acestor companii, veți găsi o echipă de ingineri care reglează motorul de conversie – studiind fluxurile prin site-urile lor și optimizând eficiența acestor fluxuri.

Vrem să facem compania ta să funcționeze în același mod

Prin creșterea companiei tale utilizând optimizarea ratelor de conversie, optimizarea ratelor de retenție și traficul targetat vei beneficia personal în două moduri:

  1. Vei face parte dintr-o poveste de succes. În mod uimitor, majoritatea oamenilor nu au dovezi cuantificabile că ar fi crescut vreodată în mod semnificativ o companie. Deoarece suntem o companie axată pe date, mulți dintre clienții, adepții și membrii echipei noastre au povești impresionante de succes.
  2. Este incredibil de puternic să folosești datele în ajutorul tău, să poți schimba cuvintele, astfel încât clienții să fie mult mai fericiți, iar părțile interesate ale companiei să fie fericite, deoarece au câștigat mai mulți bani.

Posibilitatea de a crea fluxuri care convertesc – este o abilitate atemporală. Și nu sunt multe astfel de agenții care gândesc în acest mod în marketingul online. Abilitatea poate fi aplicată pe orice suport media. La începutul anilor 1900, mass-media erau scrisori de vânzare, reclame de catalog și reclame în ziare. Acum, acestea sunt reclame pe rețelele sociale, anunțuri cu motoare de căutare, pagini de destinație și fluxuri online. În viața ta personală, sunt e-mailurile pe care le trimiți, prezentările pe care le dai și aproape tot ce scrii. În viitor, cine știe ce vor fi … fluxuri de realitate virtuală, fluxuri vocale interactive, gesturi de mișcare 3D. În esență, toate necesită un proces de optimizare a interacțiunii dintre oameni și mass-media.

Desigur, nu este nevoie să aflați toate detaliile despre ceea ce facem, dar dacă doriți, atunci este minunat pentru noi.

Metodologia CMO: Cum realizăm succesul

Metodologia noastră este radical diferită de ceea ce fac majoritatea marketerilor.

Majoritatea marketingului online este realizat de oameni care fac modificări pe baza celor mai bune practici sau a intuiției lor. În cel mai bun caz, privesc pentru a vedea dacă numerele cresc sau scad. În cel mai rău caz, nici măcar nu o urmăresc.

Oricum ar fi, acesta este un mod teribil de a face schimbări. Deoarece în orice sistem, există mulți factori externi – lucruri care se schimbă în fiecare zi, inclusiv surse de trafic, calitatea traficului și alte modificări ale companiei. Cea mai bună abordare este de a elimina acei factori externi prin efectuarea unui test A / B.

Te invit să parcurgi motedologia noastră de creștere aici.

Echipa noastră: oamenii care te vor ajuta

  1. Consultantul tău principal este responsabil personal pentru obținerea unor rezultate excelente, pentru a te duce pe tine și echipa ta prin procesul nostru, pentru a-l aplica în afacerea ta și pentru a gestiona procesul.
  2. Departamentul nostru de cercetare, utilizare și analiză colectează date despre vizitatorii tăi, pentru a identifica blocajele (și oportunitățile ratate) care împiedică compania ta să crească mai rapid. Perspectivele formează coloana vertebrală a metodologiei CMO Marketos.
  3. Echipa noastră de redactare și proiectare știe cum să așeze cuvintele. Membrii echipei scriu copy și apoi îl transformă în modele de pagini optimizate pentru site-ul dvs. online, pentru paginile dvs. de destinație, pentru reclame și emailuri.
  4. Pe măsură ce îți ajutăm afacerea să crească, nevoile tale de marketing se pot schimba. Echipa noastră de dezvoltare a afacerii se va asigura că sprijinul nostru poate crește pe măsură ce creșteți.
  5. Și, în cele din urmă, vei obține întreaga noastră echipă de consultanță Marketos. Profităm de bogăția de cunoștințe a echipei noastre. De exemplu, găzduim în mod regulat sesiuni interne în cadrul cărora consultanții noștri colaborează, concurând pentru a vedea cine poate veni cu cele mai bune idei și strategii. Deci, vei obține cele mai bune idei de la toți experții noștri.

Ce au în comun cele mai de succes companii (și cum poți fi ca ei)

Cele mai de succes companii au următoarele elemente în comun:

Elementul 1: împărtășesc valori comune

Lucrăm cel mai bine cu clienții care împărtășesc valorile noastre – sau cel puțin le înțeleg. De exemplu, tindem să ne concentrăm asupra rezultatelor. Ar fi util dacă ați putea citi pagina „Despre noi” – în special secțiunile despre misiunea și valorile noastre. Cel puțin, va explica de ce lucrăm în unele moduri neconvenționale.

Elementul 2: au o tendință de acțiune

Facebook a avut faimosul afiș pe pereți:

Cel din dreapta – „Mișcă-te repede și sparge lucrurile” – descrie un secret al succesului care este aproape opusul comportamentului majorității companiilor.

Facebook apreciază că construirea unei afaceri este o cursă contra cronometru. Viteza de implementare este un comportament câștigător. Implementarea prea rapidă este adesea mai puțin periculoasă decât implementarea prea lentă. Din nefericire, în multe companii online, este greu să spargi lucrurile cu adevărat.

Majoritatea deciziilor online au un buton de anulare.

Jeff Bezos de la Amazon face distincția între deciziile reversibile și ireversibile. Își încurajează membrii echipei să ia decizii reversibile rapid.

În companiile offline, deciziile durează mult până se anulează. În companiile online, acestea pot fi anulate în câteva secunde. Dacă orice modificare nu vă mărește profitul, trebuie doar să anulați și vă întoarceți la locul în care ați fost. Pentru a crește rapid, profitați la maximum de acest avantaj.

De asemenea, a avea o portiță de scăpare pentru acțiune este eliberator, deoarece acțiunea generează acțiune. Viteza de implementare contează.

Elementul 3: elimină blocajele de productivitate (testul „ceașcă de cafea”)

S-ar putea să vă așteptați ca cele mai sofisticate companii să beneficieze cel mai puțin de implicarea noastră – că ar putea face deja CRO, creștere de trafic și îmbunătățire rata de retenție ei înșiși, de ce ar avea nevoie de Marketos?

Dimpotrivă, atunci când lucrăm cu clienți care au realizat deja multe, constatăm că lucrurile tind să meargă și mai bine – în mare măsură pentru că totul se mișcă mult mai repede. Deseori descriem acest lucru în termenii testului „ceașcă de cafea”.

Fiecare companie are ceea ce ați putea numi o „rată metabolică” – viteza cu care lucrurile tind să se întâmple. Ne este util să ne imaginăm ce s-ar întâmpla dacă cineva ar cere unei anumite companii să efectueze o sarcină generică simplă, cum ar fi prepararea unei căni de cafea. Unele companii ar fi terminat de fabricat ceașca de cafea trei minute mai târziu. Alții vor trece în continuare prin proces șase luni mai târziu. Ar exista blocaje, adesea sub formă de tehnologie, oameni și birocrație.

Clienții noștri tind să fie eficienți și în mișcare rapidă. Dar fiecare companie are blocaje care încetinesc lucrurile. Probabil știți deja unde sunt blocajele companiei dvs. – părțile care ar fi cele mai lente la testul „ceașcă de cafea”.

  • În unele companii, blocajele sunt birocrația, procesul, standardele și politicile.
  • În alte companii, acestea sunt persoane sau departamente care sunt deja suprasolicitate și cu capacitate excesivă (pot fi observate deoarece au deja o întârziere de muncă în căsuțele de e-mail).

Vă rugăm să ne atrageți atenția asupra blocajelor și să ne spuneți cum le administrați în prezent, astfel încât să putem lovi terenul și să vă ajutăm să vă măriți viteza.

Există două niveluri:

  1. La un nivel, creștem profiturile dvs.
  2. Dar, de asemenea, vrem să vă ajutăm să deveniți una dintre cele mai rapide și mai sofisticate echipe. Mulți dintre clienții noștri spun că cel mai important lucru pe care îl oferim pentru ei este să insuflăm o cultură a testării. Nu le-am crescut doar afacerile. Am schimbat modul în care fac lucrurile

Elementul 4: persoanele de decizie și persoanele care implementează sunt toți implicați

O echipă de succes trebuie să conțină persoanele care au autoritatea de a lua decizii, astfel încât să poată elimina blocajele pe măsură ce apar.

Dar trebuie să conțină și pe cei care fac – oamenii care vor face treaba. Acei oameni știu ce se întâmplă și de ce se întâmplă.

Ajută foarte mult dacă sunt implicați ambii.

Elementul 5: Toată lumea trage în aceeași direcție

Remorcher de război

Este esențial să înțelegem obiecțiile sau problemele oricui, deoarece lucrurile se întâmplă mult mai repede atunci când toată lumea trage în aceeași direcție. Diferența este imensă: 1 + 1 + 1 = 3, dar 1 + 1-1 = 1. Așadar, dacă există cineva în echipa dvs. care nu înțelege sau care are îndoieli, vă rugăm să ne anunțați – și nu ignorați acest aspect. În special, nu ne place să călcăm pe degetele de la picioare ale nimănui, așa că anunțați-ne dacă există eventuale conflicte de interese pe care trebuie să le avem în vedere.

Te rugăm să ne contactezi dacă îți dorești să scalezi rapid afacerea, sau pentru oricare alte întrebări.

Așteptăm cu nerăbdare să începem și să ne împărtășim planul pentru modul în care îți vom dezvolta afacerea!

Despre Marian

Founder Marketos | SEO & PPC Expert | Build Sales Growth Strategies. Ajut companiile să își clarifice strategia, mesajele și reclamele online, astfel încât clienții să se implice și să cumpere mai mult.

Ești pregătit să vorbești cu un expert în marketing? Sună-ne.

0747099238

50k

ore expertiză

10+

experți marketing

40+

siteuri lansate

Cu locații în Romania, Austria și USA, Marketos este pregătită să-ți ofere cele mai bune servicii de marketing care să-ți dezvolte afacerea.

Locatiile noastre

Romania (HQ): Str. Iancu Văcărescu nr. 7, 300179, Timișoara

Austria: Keltengasse 23, 2353 Guntramsdorf

San Francisco: 660 4th Street, San Francisco, CA 94107

Pentru programări telefonice, apelați:

0747 099 238

Cunoașterea cheltuielilor de publicitate actuale aproximative ne va ajuta să ne pregătim pentru auditul nostru și pentru apelul telefonic.
Indiferent de cât de bună va fi strategia noastră de promovare online, aveți nevoie de un buget pentru implementarea ei.